INFORMARE PRIVIND PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
sau vizualizeaza aici
NOTĂ DE INFORMARE PRIVIND PRELUCRAREA ŞI PROTECŢIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
În calitate de instituţie publică de interes naţional, organ de specialitate al administraţiei publice centrale care administrează sistemul public de pensii şi sistemul de asigurare pentru accidente de muncă şi boli profesionale şi care acordă persoanelor asigurate pensii şi alte prestaţii de asigurări sociale, este responsabilitatea Casei Naţionale de Pensii Publice de a vă informa cu privire la noul Regulament general privind protecţia datelor cu caracter personal (RGPD).
Începând cu data de 25 mai 2018, devine aplicabil Regulamentul general privind protecţia datelor cu caracter personal UE 679/2016 (RGPD). Prin intermediul acestuia se doreşte crearea unui cadru legislativ unitar şi uniform pe teritoriul Uniunii Europene care să nu mai necesite măsuri naţionale de implementare.
Cine este responsabil pentru datele dumneavoastră cu caracter personal şi cum îl puteţi contacta:
Instituţiile Casei Naţionale de Pensii Publice (CNPP, casele teritoriale de pensii, INEMRCM) sunt operatori ai datelor cu caracter personal.
Pentru mai multe detalii puteţi contacta Casa Judeţeană de Pensii Călăraşi la adresa de e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. – responsabil cu protecţia datelor cu caracter personal.
Protecţia datelor personale
Conform cerinţelor Regulamentului UE 679/2016 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date şi ale Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, Casa Naţională de Pensii Publice administrează în condiţii de siguranţă şi numai pentru scopurile prevăzute de lege, datele furnizate de dumneavoastră.
Unul dintre principiile cheie în cadrul RGPD este principiul transparenţei. Acesta impune instituţiei noastre să furnizeze asiguraţilor şi beneficiarilor sistemului public de pensii, informaţii cu privire la modul în care utilizează sau procesează datele personale.
Pentru a ne alinia obligaţiilor de transparenţă rezultate din RGPD, vă informăm că instituţia noastră, conform prevederilor legale în vigoare, prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal.
Scopul în care sunt prelucrate datele personale
Scopul prelucrării îl constituie acordarea şi plata, prin casele teritoriale de pensii, a prestaţiilor solicitate de dumneavoastră în temeiul reglementărilor naţionale şi internaţionale în vigoare, în domeniul asigurărilor şi securităţii sociale.
De asemenea, Casa Judeţeană de Pensii Călăraşi prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal în vederea stabilirii stagiului de cotizare în sistemul public de pensii. Prestaţiile solicitate de dumneavoastră se acordă de către casele teritoriale de pensii în baza cererii înregistrate, document care echivalează cu exprimarea consimţământului în mod expres şi neechivoc pentru prelucrarea datelor cu caracter personal.
Datele cu caracter personal prelucrate
străinătate
Din ce surse obţine Casa Judeţeană de Pensii Călăraşi datele dumneavoastră cu caracter personal:
ataşate în acest scop;
(ex: instituţii publice, instituţii bancare, administrator fond privat pensii);
instituţii publice, instituţii bancare, angajatori, agenţi economici, administratori fond privat
pensii).
Cui dezvăluie Casa Judeţeană de Pensii Călăraşi, în condiţiile legii, datele dumneavoastră cu caracter personal:
proceduri legale;
faţă de care dezvăluirea este cerută de lege;
plata prestaţiilor acordate de către casele teritoriale de pensii.
Cât timp păstrează Casa Judeţeană de Pensii Călăraşi datele dumneavoastră cu caracter personal: atâta timp cât este necesar pentru îndeplinirea scopurilor din prezenta Notă de informare, în raport cu persoana dumneavoastră sau pentru a asigura conformitatea cu obligaţiile legale, instituite în sarcina noastră.
Care sunt drepturile dumneavoastră în legătură cu datele cu caracter personal:
care acestea sunt incorecte sau au intervenit modificări;
şi casele teritoriale de pensii care conţin datele dumneavoastră cu caracter personal;
de acordare a drepturilor solicitate şi acordate;
Lista cuprinzând documentele de interes public, conform prevederilor art. 5, alin. 1, lit. g) din Legea nr. 544/2001
Lista cu documentele de interes public
Informaţiile exceptate de la liberul acces:
PRINCIPALELE DOCUMENTE PRODUSE/GESTIONATE
- COMPARTIMENTUL AUDIT PUBLIC INTERN -
Nr. crt. |
Activitatea |
Denumirea documentului |
1 |
PLANIFICARE A MISIUNILOR AUDITULUI PUBLIC INTERN DIN CADRUL CASEI JUDEŢENE DE PENSII CĂLĂRAŞI |
Proiectul planului anual de audit public intern |
Planul anual de audit public intern |
||
Referatul de justificare |
||
2 |
CONSILIEREA ASIGURATĂ DE AUDITORUL PUBLIC INTERN |
Ordinul de serviciu |
Declaraţia de imparţialitate şi păstrare a independenţei |
||
Notificarea privind declanşarea misiunii de audit |
||
Lista centralizatoare a obiectivelor auditabile |
||
Tematica în detaliu |
||
Programul de consiliere |
||
Minuta şedinţei de deschidere |
||
Teste |
||
Formulare de lucru |
||
Nota centralizatoare a documentelor de lucru |
||
Minuta şedinţei de închidere |
||
Raportul de consiliere |
||
3 |
AUDITAREA INTERNĂ A OPERAŢIUNILOR SPECIFICE CASEI JUDEŢENE DE PENSII CĂLĂRAŞI |
Ordinul de serviciu |
Declaraţia de independenţă |
||
Notificarea privind declanşarea misiunii de audit public intern |
||
Tabelul „puncte tari şi puncte slabe” |
||
Programul de audit |
||
Programul preliminar al intervenţiilor la faţa locului |
||
Minuta şedinţei de deschidere |
||
Teste |
||
Formularele constatărilor de audit |
||
Formular de constatare şi raportare a iregularităţilor |
||
Nota centralizatoare a documentelor de lucru |
||
Minuta şedinţei de închidere |
||
Proiect de raport |
||
Minuta Reuniunii de conciliere |
||
Raportul final |
||
Fişa de urmărire a Recomandărilor |
||
4 |
RAPORTARE A REZULTATELOR AUDITĂRII INTERNE |
Raportului activităţii de audit public intern |
5 |
RAPORTAREA INDICATORILOR DE PERFORMANŢĂ ÎN BAZA CĂRORA SE EVALUEAZĂ CASA JUDEŢEANĂ DE PENSII CĂLĂRAŞI |
Situaţia realizării indicatorilor de performanţă specifici compartimentelor funcţionale |
Situaţia centralizatoare a indicatorilor de performanţă |
||
6 |
ÎNTOCMIREA GRAFICULUI CIRCULAŢIEI DOCUMENTELOR CREATE ŞI/SAU UTILIZATE ÎN CASA TERITORIALĂ DE PENSII |
Graficul circulaţiei documentelor |
PRINCIPALELE DOCUMENTE PRODUSE/GESTIONATE
- COMPARTIMENTUL LEGISLAŢIE ŞI CONTENCIOS -
Nr. crt. |
Activitatea |
Denumirea documentului |
1 |
REPREZENTARE A CASEI JUDEŢENE DE PENSII BOTOŞANI ÎN INSTANŢĂ, ÎN LITIGIILE ÎN CARE INSTITUŢIA ESTE PARTE |
Citaţie |
Registrul de evidenţă a cauzelor |
||
Proiectul privind direcţiile şi mijloacele de apărare |
||
Cererea de chemare în judecată |
||
Întâmpinarea apelului/recursului |
||
Plângerea penală |
||
Note de şedinţă, concluzii scrise sau obiecţiuni |
||
2 |
AVIZAREA PENTRU LEGALITATE A DECIZIILOR EMISE DE CONDUCĂTORUL CASEI JUDEŢENE DE PENSII CĂLĂRAŞI |
Proiectele deciziilor conducătorului Casei Judeţene de Pensii Călăraşi |
Deciziile avizate |
||
Registrul de evidenţă a deciziilor conducătorului |
||
3 |
SECRETARIATUL COMISIILOR CONSTITUITE PE LÂNGĂ CASA TERITORIALĂ DE PENSII ÎN VEDEREA APLICĂRII PREVEDERILOR UNOR LEGI SPECIALE |
Cererea |
Dosarul |
||
Hotărârea de admitere sau respingere a cererii |
PRINCIPALELE DOCUMENTE PRODUSE/GESTIONATE
- COMPARTIMENTUL INFORMATICĂ -
Nr. crt. |
Activitatea |
Denumirea documentului |
1 |
ELABORAREA ŞI IMPLEMENTAREA APLICAŢIILOR INFORMATICE LOCALE |
Scheme logice de soluţionare a problemelor specifice |
Codul sursă al programului-aplicaţie |
||
Documentaţia programului-aplicaţie |
||
Manualul de utilizare al programului-aplicaţie |
||
Mijloace şi metode de asigurare a securităţii surselor aplicaţiei |
||
Analiza comparativă |
||
2 |
ASIGURAREA SECURITĂŢII BAZELOR DE DATE CONSTITUITE ŞI UTILIZATE ÎN CASA TERITORIALĂ DE PENSII |
Politica de back-up |
Strategia de protecţie a bazelor de date |
||
3 |
ACTIVITATEA DE STATISTICĂ |
Situaţii statistice |
4 |
POLITICILE DE GESTIONARE, SALVARE ȘI ARHIVARE A DATELOR |
Documentaţie Windows |
Documentaţie Bit Defender |
||
Fişe solicitare acordare / restricţionare drepturi |
||
Fişa de post |
||
Adrese, note interne, îndrumări |
||
Norme de exploatare a programelor |
||
5 |
POLITICILE DE SECURITATE A REȚELEI DE DATE ȘI A SISTEMULUI INFORMATIC |
Documentaţie Windows |
Documentaţie Bit Defender |
||
Fişe solicitare acordare / restricţionare drepturi |
||
Fişa de post |
||
Adrese, note interne, îndrumări |
||
Norme de exploatare a programelor |
PRINCIPALELE DOCUMENTE PRODUSE/GESTIONATE
- COMPARTIMENTUL RESURSE UMANE -
Nr. crt. |
Activitatea |
Denumirea documentului |
1 |
OCUPAREA UNUI POST PUBLIC VACANT, PRIN CONCURS |
Solicitare aviz de la ANFP |
Act administrativ de constituire a Comisiei de concurs şi a Comisiei de soluţionare a contestaţiilor |
||
Anunţul privind concursul |
||
Dosarele candidaţilor |
||
Formularul de înscriere |
||
Proba scrisă |
||
Borderoul de prezenţă |
||
Punctaje acordate de către comisia de examen / concurs la proba scrisă |
||
Planul de interviu - Punctaje maxime acordate de către comisia de examen/concurs la interviul examenului / concursului |
||
Contestaţii |
||
Fişa individuală pentru membrii comisiei de concurs sau ai comisiei de soluţionare a contestaţiilor |
||
Raport final al concursului |
||
Actul administrativ de numire în funcţia publică |
||
2 |
FORMAREA ŞI PERFECŢIONAREA PROFESIONALĂ A PERSONALULUI |
Acte normative |
3 |
GESTIONAREA DOSARELOR PROFESIONALE ŞI A REGISTRULUI DE EVIDENŢĂ ALE FUNCŢIONARILOR PUBLICI |
Dosarul profesional |
Registrul de evidenţă a funcţionarilor publici |
||
4 |
ELABORAREA FIȘELOR DE POST |
Fişa de post |
5 |
EVALUAREA PERFORMANŢELOR PROFESIONALE INDIVIDUALE ALE FUNCŢIONARILOR PUBLICI |
Raport de evaluare |
Contestaţia |
||
6 |
ÎNCETAREA RAPORTULUI DE MUNCĂ SAU A RAPORTULUI DE SERVICIU |
Cerere / referat / raport de încetare a raportului de muncă sau de serviciu |
Act administrativ de încetare a raportului de muncă sau de serviciu |
||
Declaraţie de avere |
||
Declaraţie de interese |
||
Fişa de lichidare |
||
7 |
PROMOVAREA ÎN CLASĂ A FUNCȚIONARILOR PUBLICI |
Cerere privind promovarea în clasă |
Act administrativ de organizare a examenului de promovare în clasă |
||
Raport final al examenului |
||
Act administrativ de promovare în noua funcţie publică |
||
Fişa postului |
||
8 |
PROMOVAREA ÎN GRAD PROFESIONAL A FUNCȚIONARILOR PUBLICI |
Solicitare aviz de la ANFP |
Act administrativ de constituire a Comisiei de concurs şi a Comisiei de soluţionare a Contestaţiilor |
||
Anunţul privind concursul |
||
Dosarele candidaţilor |
||
Cerere de înscriere privind promovarea în grad |
||
Proba scrisă |
||
Borderoul de prezenţă |
||
Punctaje acordate de către comisia de examen / concurs la proba scrisă |
||
|
Planul de interviu - Punctaje maxime acordate de către comisia de examen/concurs la interviul examenului/concursului |
|
Contestaţii |
||
Fişa individuală pentru membrii comisiei de concurs sau ai comisiei de soluţionare a Contestaţiilor |
||
Raport final al concursului |
||
Act administrativ de promovare în funcţia publică superioară |
||
Fişa postului |
||
9 |
APLICAREA PREVEDERILOR LEGISLATIVE REFERITOARE LA CONSTITUIREA ȘI FUNCȚIONAREA COMISIEI PARITATE |
Decizia privind convocarea funcţionarilor publici pentru desemnarea reprezentanţilor acestora în comisia paritara |
Proces verbal încheiat în cadrul şedinţei de constituire a comisie paritare |
||
Decizia privind constituirea comisiei paritare |
||
Referate pentru solicitări de întrunire a comisiei paritare |
||
Notă de convocare a membrilor comisie şi comunicarea ordinii de zi |
||
Proces verbal al şedinţei comisie paritare |
||
Avizul emis de comisia paritară în urma desfăşurării şedinţei acesteia |
||
Referat privind plata membrilor comisiei paritare |
||
10 |
APLICAREA PREVEDERILOR LEGISLATIVE REFERITOARE LA CONSTITUIREA ȘI FUNCȚIONAREA COMISIEI DE DISCIPLINĂ |
Notă de serviciu privind convocarea funcţionarilor publici pentru desemnarea reprezentanţilor acestora în comisia de disciplină |
Proces verbal încheiat în cadrul şedinţei de constituire a comisie de disciplină |
||
Decizia privind constituirea comisiei de disciplină |
||
Contestaţie privind desemnarea membrilor comisie de disciplină |
||
Sesizarea comisiei de disciplină |
||
Convocarea membrilor comisiei |
||
Proces verbal şedinţă |
||
Clasarea sesizării şi întocmirea raportului, atunci când nu se confirmă săvârşirea unei abateri disciplinare |
||
Citaţia pentru audierea funcţionarului public a cărui faptă face obiectul sesizării comisiei de disciplină şi a funcţionarului public a cărui faptă a fost sesizată ca abatere disciplinară |
||
Proces verbal de audiere a persoanei care a formulat sesizarea şi a funcţionarului public a cărui faptă a fost sesizată ca abatere disciplinară |
||
Solicitare cercetare administrativă (control), dacă este cazul |
||
Raport privind rezultatele activităţii de cercetare (control) |
||
Propunere de mutare temporară în alt compartiment sau de suspendare a raportului de serviciu al funcţionarului public a cărui faptă a fost sesizată, dacă este cazul |
||
Raportul la sesizare |
||
Opinie separată |
||
Decizia de sancţionare |
||
Contestaţie sancţiune disciplinară aplicată |
||
Referat privind plata membrilor comisiei de disciplină |
PRINCIPALELE DOCUMENTE PRODUSE/GESTIONATE
- COMPARTIMENTUL COMUNICARE ŞI RELAŢII PUBLICE -
Nr. crt. |
Activitatea |
Denumirea documentului |
1 |
SOLUŢIONAREA PETIŢIILOR |
Petiţie |
Proiectul răspunsului privind modul de soluţionare a petiţiei |
||
Răspunsului final privind modul de soluţionare a petiţiei |
||
Raportul-sinteză privind activitatea de soluţionare a petiţiilor-statistică |
||
2 |
RELAŢIONARE CU PUBLICUL |
Documentaţie |
|
Formulare tipizate |
|
3 |
RELAŢIONARE CU PRESA |
Materialele de presă |
Catalogul de presă |
PRINCIPALELE DOCUMENTE PRODUSE/GESTIONATE
- COMPARTIMENTUL EXPERTIZĂ MEDICALĂ -
PRINCIPALELE DOCUMENTE PRODUSE/GESTIONATE
- COMPARTIMENTUL ACCIDENTE DE MUNCĂ ŞI BOLI PROFESIONALE -
Nr. crt. |
Activitatea |
Denumirea documentului |
1 |
PRIMIREA ŞI ÎNREGISTRAREA DECLARAŢIEI PE PROPRIA RĂSPUNDERE A ANGAJATORULUI |
Declaraţia pe propria răspundere a angajatorului |
2 |
ÎNREGISTRAREA CONTRACTULUI INDIVIDUAL DE ASIGURARE PENTRU ACCIDENTE DE MUNCĂ ŞI BOLI PROFESIONALE |
Contractul individual de asigurare |
Documente anexă |
||
3 |
ÎNREGISTRAREA DOCUMENTAŢIILOR PRIVIND ACCIDENTELE DE MUNCĂ SAU BOLILE PROFESIONALE |
Fişa BP2 (Fişa de declarare a cazului de boală profesională conform anexei 21 din HG nr. 1425/2006 modificată de HG nr. 955/2010) |
FIAM (Fişa de înregistrare a accidentului de muncă conform anexei 1 din Ordinul 3 /2007) |
||
Procesul verbal de cercetare al accidentului de muncă (întocmit conform prevederilor art. 128 din HG nr. 1425/2006 modificată de HG nr. 955/2010) |
||
Procesul verbal de cercetare a bolii profesionale |
||
Registrul unic de evidenţă a FIAM-ului |
||
Certificat medical (conţinut conform Ordinului nr. 233/125 din 14 martie 2006) |
||
Registrul unic de evidenţă a concediilor medicale |
||
Aviz INEMRCM |
||
Registrul de boli profesionale |
||
4 |
REABILITARE MEDICALĂ ŞI RECUPERARE A CAPACITĂŢII DE MUNCĂ |
Referatul medical |
Documente de decontare |
||
Referat comun |
||
Programul individual de recuperare |
||
5 |
ACORDAREA PRESTAȚIILOR PENTRU PROCURAREA DISPOZITIVELOR MEDICALE ÎN VEDEREA CORECTĂRII ȘI RECUPERĂRII DEFICIENȚELOR ORGANICE FUNCȚIONALE SAU FIZICE |
Cerere |
Documente specifice |
||
Dosarul cazului |
||
Adresa de înaintare către INEMRCM |
||
Decizia de aprobare sau respingere a solicitării |
||
6 |
RECALIFICAREA ŞI/SAU RECONVERSIA PROFESIONALĂ ÎN SITUAŢIA UNUI ASIGURAT CARE A FOST VICTIMĂ A UNUI ACCIDENT DE MUNCĂ SAU A UNEI BOLI PROFESIONALE |
Cererea pentru recalificarea şi reconversie profesională |
Dosarul de recalificare şi reconversie profesională |
||
Invitaţie scrisă |
||
Referatul de evaluare al furnizorului de servicii specializate pentru stimularea ocupării forţei de muncă |
||
Decizia de admitere sau de respingere a cererii de recalificare sau reconversie profesională |
||
7 |
PREVENIREA ACCIDENTELOR DE MUNCĂ ŞI A BOLILOR PROFESIONALE |
Adresă scrisă |
Fişa de constatare a asigurării condiţiilor de muncă în întreprindere |
||
Fişa generală de constatare a asigurării condiţiilor de muncă |
||
Tabloul de prevenire pe locuri de muncă |
||
Raportul privind măsurile de prevenire recomandate |
||
8 |
CONTRACTAREA SERVICIILOR MEDICALE ACORDATE PENTRU CAZURILE CU BOLI PROFESIONALE ÎN UNITĂŢILE SANITARE |
Solicitare |
Răspuns |
||
Contract |
||
Act adiţional |
||
9 |
ACORDARE A INDEMNIZAŢIILOR DIN FONDUL DE ASIGURĂRI PENTRU ACCIDENTE DE MUNCĂ ŞI BOLI PROFESIONALE DIRECT DE CĂTRE CASELE TERITORIALE DE PENSII |
Cerere |
Documentaţie |
||
Decizia de aprobare sau respingere a solicitării |
||
10 |
ACORDAREA COMPENSAŢIILOR PENTRU ATINGEREA INTEGRITĂŢII |
Cerere |
Documentaţie |
||
Dosarul cazului |
||
Decizia medicală asupra capacităţii de muncă |
||
Rezoluţie |
||
11 |
ACORDAREA DESPĂGUBIRII DE DECES ÎN CAZUL UNUI ACCIDENT DE MUNCĂ SAU A UNEI BOLI PROFESIONALE |
Cerere |
Documentaţie |
||
Decizia de acordare a despăgubirii sau de respingere a solicitării |
||
12 |
RAMBURSAREA CHELTUIELILOR OCAZIONATE DE TRANSPORTUL DE URGENŢĂ SAU DE CONFECŢIONARE A UNOR DISPOZITIVE DETERIORATE ÎN URMA UNUI ACCIDENT DE MUNCĂ, A DISPOZITIVELOR MEDICALE IMPLANTABILE PRIN INTERVENŢIE CHIRURGICALĂ PRECUM ŞI A CHELTUIELILOR DE TRANSPORT NECESARE PENTRU REPATRIEREA LUCRĂTORILOR ASIGURAŢI ÎN CAZ DE DECES CA URMARE A UNUI ACCIDENT DE MUNCĂ SAU A UNEI BOLI PROFESIONALE |
Cerere de rambursare cheltuieli |
Documente |
||
Referat de confirmare sau infirmare |
||
Decizia de admitere sau respingere a cererii de rambursare a cheltuielilor |
||
Ordin de plată bancar |
||
Ordin de plată pentru Trezorerie |
||
Dispoziţia de plată |
||
13 |
RAMBURSARE A SUMELOR PRIN CARE INDEMNIZAŢIILE PLĂTITE DE CĂTRE ANGAJATOR DEPĂŞESC CUANTUMUL CONTRIBUŢIEI DE ASIGURĂRI PENTRU ACCIDENTE DE MUNCĂ SAU BOLI PROFESIONALE |
Cerere de rambursare a sumelor prin care indemnizaţiile plătite de către angajator depăşesc cuantumul contribuţiei de asigurări pentru accidente de muncă sau boli profesionale |
Documente |
||
Referat de confirmare a legalităţii sumelor solicitate pentru plată |
||
Ordin de plată bancar |
||
Ordin de plată pentru Trezorerie |
||
Dispoziţia de plată |
||
14 |
ACORDAREA PRESTAŢIILOR ÎN NATURĂ ŞI/SAU ÎN BANI PENTRU LUCRĂTORUL ROMÂN DETAŞAT ÎNTR-UN ALT STAT MEMBRU AL UNIUNII EUROPENE |
Cerere de acordare a prestaţiilor |
Documente |
||
Fişa BP2 (Fişa de declarare a cazului de boală profesională conform anexei 21 din HG nr. 1425/2006) |
||
FIAM (Fişa de înregistrare a accidentului de muncă conform anexei 1 din Ordinul 3 /2007) |
||
Procesul verbal de cercetare al accidentului de muncă (întocmit conform prevederilor art. 128 din HG nr. 1425/2006) |
||
Procesul verbal de cercetare a bolii profesionale |
||
Certificat medical – conţinut conform Ordinului nr. 233/125 din 14 martie 2006; |
||
Factură |
||
Formulare |
||
Referat de avizare a prestaţiei |
||
Decizia pentru acordarea indemnizaţiilor în bani |
||
Ordin de plată bancar |
||
15 |
ACORDAREA PRESTAŢIILOR ÎN NATURĂ ŞI/SAU ÎN BANI LUCRĂTORULUI ROMÂN INDEPENDENT CARE DESFĂŞOARĂ ACTIVITĂŢI INDEPENDENTE ÎNTR-UN ALT STAT MEMBRU AL UE |
Cerere de acordare a prestaţiilor |
Documente |
||
Fişa BP2 (Fişa de declarare a cazului de boală profesională conform anexei 21 din HG nr. 1425/2006) |
||
FIAM (Fişa de înregistrare a accidentului de muncă conform anexei 1 din Ordinul 3 /2007) |
||
Procesul verbal de cercetare al accidentului de muncă (întocmit conform prevederilor art. 128 din HG nr. 1425/2006) |
||
Procesul verbal de cercetare a bolii profesionale |
||
Certificat medical |
||
|
Atestat privind dreptul la prestaţii în natură şi/sau bani |
|
Formulare specifice |
||
Factură |
||
Decizia de avizare prestaţii şi stabiliri drepturi |
||
Ordin de plată bancar |
||
16 |
ACORDAREA PRESTAŢIILOR ÎN NATURĂ PENTRU LUCRĂTORUL STRĂIN DETAŞAT SAU CARE DESFĂŞOARĂ ACTIVITĂŢI INDEPENDENTE ÎN ROMÂNIA |
Cerere de acordare a prestaţiilor |
Documente |
||
Fişa BP2 (Fişa de declarare a cazului de boală profesională conform anexei 21 din HG nr. 1425/2006) |
||
FIAM (Fişa de înregistrare a accidentului de muncă conform anexei 1 din Ordinul 3 /2007) |
||
Procesul verbal de cercetare al accidentului de muncă (întocmit conform prevederilor art. 128 din HG nr. 1425/2006) |
||
Procesul verbal de cercetare a bolii profesionale |
||
Certificat medical |
||
Formularul E123 - Atestat privind dreptul la prestaţii în natură şi/sau bani (confirmarea existenţei dreptului la prestaţii în natură) |
||
Formularul E213 Raport medical detaliat |
||
Referatul de decontare a cheltuielilor |
||
Formulare specifice |
||
Factură |
||
17 |
DECONTAREA CHELTUIELILOR EFECTUATE DE CTP PENTRU VICTIMELE ACCIDENTELOR DE MUNCĂ ȘI BOLI PROFESIONALE AI CĂROR ANGAJATORI AU SEDIUL ÎN ALT JUDEȚ |
Documente justificative prestaţii şi servicii de asigurare |
Documente justificative compensaţii pentru atingerea integrităţii |
||
Documente justificative despăgubiri de deces |
||
Documente justificative indemnizaţiilor pentru incapacitate temporară de muncă |
||
Documente justificative pentru cheltuielile ocazionate de transportul de urgenţă |
||
Documente justificative pentru cheltuielile ocazionate de decontarea ochelarilor, aparatelor acustice, protezelor oculare |
||
Adresă de decontare |
||
Documente de plată |
||
Adresă de înştiinţare |
||
18 |
DECONTAREA CU CASELE JUDEȚENE DE ASIGURĂRI DE SĂNĂTATE (MUNICIPIUL BUCUREȘTI) A CHELTUIELILOR EFECTUATE DE CTP PENTRU CAZURILE INFIRMATE CA BOLI PROFESIONALE |
Adresă de înaintare de la furnizor către CTP |
Documente justificative |
||
Factură |
||
Adresă de înaintare către CJAS |
||
Adresă de răspuns de la CJAS către CTP |
||
Adresă de răspuns de la CTP către CJAS |
||
Ordin de plată bancar |
||
Ordin de plată pentru Trezorerie |
PRINCIPALELE DOCUMENTE PRODUSE/GESTIONATE
- SERVICIUL FINANCIAR CONTABILITATE -
Nr. crt. |
Activitatea |
Denumirea documentului |
1 |
FUNDAMENTAREA PROIECTULUI DE BUGET PE ANUL URMĂTOR LA NIVELUL CASEI TERITORIALE DE PENSII |
Documentele sau publicaţiile statistice |
“Tabloul” bugetului |
||
Analiza proiectului de buget |
||
2 |
STABILIREA ŞI PLATA DREPTURILOR DE PERSONAL |
Condica de prezenţă |
Foaia colectivă de prezenţă (pontajul lunar) |
||
Certificat medical |
||
Cerere concediu de odihnă |
||
Liste stimulente |
||
Decizie de încadrare (actul administrativ de numire în funcţia publică) |
||
Decizie modificare drepturi |
||
Decizie de încetare |
||
Statul de plată |
||
Centralizator state salarii |
||
Ordonanţare de plată |
||
Documente de plată |
||
3 |
RECUPERAREA CHELTUIELILOR PRIVIND COSTURILE AFERENTE EXPERTIZELOR ȘI INVESTIGAȚIILOR MEDICALE EFECTUATE LA SOLICITAREA INSTITUȚIILOR COMPETENTE ALE ALTOR STATE MEMBRE ASUPRA PERSOANELOR AFLATE PE TERITORIUL ROMÂNIEI DE LA RESPECTIVELE INSTITUȚII COMPETENTE |
Solicitare de la instituţia competentă |
Notificare privind costurile expertizei sau investigaţiei medicale |
||
Accept instituţie competentă |
||
Formularul E213 |
||
Formularul E125 |
||
Factură |
||
Ordin de plată bancar |
||
4 |
ANGAJAREA, LICHIDAREA, ORDONANŢAREA ŞI PLATA CHELTUIELILOR |
Proiectul de angajament legal individual |
Proiect de angajament legal provizoriu (buget previzional) |
||
Propunere de angajare a unei cheltuieli în limita creditelor de angajament sau propunere de angajare a unei cheltuieli în limita creditelor bugetare |
||
Angajament bugetar individual / global |
||
Documentele justificative de lichidare a unei cheltuieli |
||
Ordonanţare de plată |
||
Ordin de plată bancar |
||
Ordin de plată pentru Trezorerie |
||
Fila de cec |
||
Dispoziţiei de plata - încasare către casierie |
||
5 |
ACTIVITATEA DE CASIERIE |
Dispoziţiei de plata - încasare către casierie |
Chitanţa |
||
Registru de casă |
||
Foaie de vărsământ |
||
Fila de cec |
||
6 |
ÎNREGISTRAREA ÎN CONTABILITATE ŞI ÎNTOCMIREA SITUAŢIILOR FINANCIARE LUNARE |
Documentele justificative |
Nota contabilă |
||
Balanţa de verificare |
||
Contul de execuţie bugetară |
||
Registrul-jurnal |
||
7 |
ÎNTOCMIREA SITUAŢIILOR FINANCIARE TRIMESTRIALE |
Balanţa de verificare |
Contul de execuţie bugetară |
||
Documente contabile (jurnale, fişe etc.) |
||
Bilanţul |
||
Anexe bilanţ |
||
Notă explicativă |
||
8 |
INVENTARIEREA ELEMENTELOR DE ACTIV ŞI PASIV DIN PATRIMONIUL CASEI TERITORIALE DE PENSII |
Referat de aprobare |
Decizia privind organizarea inventarierii |
||
Declaraţie de inventar |
||
Fişa de magazine |
||
Liste de inventariere |
||
Situaţii comparative |
||
Proces verbal de inventariere |
||
Registrul – inventar |
||
9 |
ÎNTOCMIREA SITUAŢIILOR FINANCIARE ANUALE |
Balanţa de verificare |
Registrul – inventar |
||
Bilanţul |
||
Anexe bilanţ |
||
Notă explicativă |
||
10 |
APLICAREA PREVEDERILOR LEGISLATIVE REFERITOARE LA ÎNTOCMIREA ŞI CIRCUITUL INSTRUMENTELOR DE PLATĂ |
Ordinul de plată |
CEC-ul |
||
Anexa nr. 3 la Ordinul 1792/2002 privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice |
||
Ordonanţarea de plată |
||
Documente justificative (facturi, chitanţe fiscale, borderouri etc.) |
||
Factura fiscală |
||
Recapitulaţia (borderoul) prestaţiilor sociale |
||
Tabel cu specimenele de semnături |
||
11 |
APLICAREA PREVEDERILOR LEGISLATIVE REFERITOARE LA DREPTURILE ŞI OBLIGAŢIILE PERSONALULUI DIN CADRUL CASELOR TERITORIALE DE PENSII PE PERIOADA DELEGĂRII ŞI DETAŞĂRII ÎN ALTĂ LOCALITATE, PRECUM ŞI ÎN CAZUL DEPLASĂRII, ÎN CADRUL LOCALITĂŢII, ÎN INTERESUL SERVICIULUI |
Dispoziţia de încasare/plată către casierie |
Ordinul de deplasare |
||
Chitanţa |
||
Chitanţa pentru încasarea de impozite, taxe şi contribuţii a trezoreriei statului |
||
Propunerea de angajare a unei cheltuieli, angajamentul bugetar şi ordonanţarea la plată cf. Ordinului 1792/2002 |
||
Angajamentul bugetar |
||
Ordonanţarea de plată |
||
12 |
APLICAREA PREVEDERILOR LEGISLATIVE REFERITOARE LA DECLASAREA, CASAREA, TRANSMITEREA FĂRĂ PLATĂ ŞI VALORIFICAREA BUNURILOR APARŢINÂND CASELOR TERITORIALE DE PENSII |
Decizia de constituire a comisiei de evaluare |
Procesul verbal de declasare şi casare a bunurilor materiale |
||
Referatul de disponibilizare |
||
Procesul verbal de predare primire (între instituţii) |
||
Raportul de evaluare a bunurilor care nu mai sunt necesare, a materialelor sau a pieselor rezultate în urma demolării sau a dezmembrării acestora, ce urmează a fi vândute |
||
Decizia de constituire a comisiei de licitaţie |
||
Anunţul de vânzare prin licitaţie |
||
Procesul verbal de licitaţie |
||
Decizia de constituire a comisiei de negociere |
||
Procesul verbal de negociere |
||
13 |
APLICAREA PREVEDERILOR PRIVIND ÎNTOCMIREA, COMPLETAREA, CALCULUL ȘI URMĂRIREA CONSUMULUI NORMAT DE CARBURANȚI LA AUTOVEHICULELE DIN DOTARE |
Foaie de parcurs zilnic |
Fişa de activităţi zilnice |
||
Bonuri cantităţi fixe |
||
Fişa de calcul pentru consumul de carburant şi situaţia stocurilor |
||
Recapitulaţia bonurilor de benzină pe lună |
||
Situaţia consumului normat /auto conform CNPP |
||
14 |
RESTITUIREA INTEGRALĂ/ PARŢIALĂ A CONTRIBUŢIEI INDIVIDUALE DATORATĂ DE BENEFICIARII BILETELOR DE TRATAMENT |
Cerere de restituire a contribuţiei pentru biletul de tratament |
Documentaţie |
||
Bilet de tratament balnear |
||
|
Referat de aprobare a restituirii contribuţiei |
|
Dispoziţie de plată prin casierie |
||
15 |
OBȚINEREA FIȘIERELOR NECESARE PENTRU DEPUNEREA DE CĂTRE CTP A DECLARAȚIEI PRIVIND OBLIGAȚIILE DE PLATĂ A CONTRIBUȚIILOR SOCIALE, IMPOZITULUI PE VENIT ȘI EVIDENȚA NOMINALĂ A PERSOANELOR ASIGURATE – 112 – NIVEL TERITORIAL |
Fişiere electronice |
Fişierul P112_jjo_LL_AAAA.dbf (jjo = cod casă teritorială de pensii, LL=luna de prelucrare, AAAA=anul de prelucrare) |
||
Declaraţia 112 |
||
16 |
OBȚINEREA INFORMAȚIILOR PENTRU APLICAREA PREVEDERILOR ORDINULUI NR. 36 /17.01.2005 CARE COMPLETEAZĂ LEGEA NR.571/2003 PRIVIND CODUL FISCAL, CU MODIFICĂRILE ȘI COMPLETĂRILE ULTERIOARE CU PRIVIRE LA IMPOZITUL PE VENIT, ÎN SPEȚĂ, IMPOZITUL PE VENITURI CU REGIM DE REȚINERE LA SURSĂ – NIVEL TERITORIAL |
Fişiere electronice |
Fişierul IVPAjjo.dbf |
||
Declaraţia 205 |
PRINCIPALELE DOCUMENTE PRODUSE/GESTIONATE
- COMPARTIMENTUL GESTIUNE BILETE DE TRATAMENT -
Nr. crt. |
Activitatea |
Denumirea documentului |
1 |
ÎNREGISTRAREA CERERILOR DE SOLICITARE A BILETELOR DE TRATAMENT BALNEAR |
Cerere de bilet de tratament tipizată |
2 |
REPARTIZAREA ŞI ELIBERAREA BILETELOR DE TRATAMENT BALNEAR |
Cerere de bilet de tratament tipizată |
Înştiinţare privind soluţionarea cererii |
||
Liste privind datele persoanelor cu cererile aprobate, staţiunea şi hotelul, data plecării în staţiune |
||
Dispoziţie de încasare către casierie |
||
Chitanţa |
||
Bilet de tratament balnear |
PRINCIPALELE DOCUMENTE PRODUSE/GESTIONATE
- SERVICIUL EVIDENŢĂ CONTRIBUABILI -
Nr. crt. |
Activitatea |
Denumirea documentului |
1 |
PRIMIREA ŞI ÎNREGISTRAREA DECLARAŢIILOR RECTIFICATIVE A ASIGURAŢILOR ŞI A OBLIGAŢIILOR DE PLATĂ CĂTRE BUGETUL ASIGURĂRILOR SOCIALE DE STAT ŞI A CONDIŢIILOR DE MUNCĂ ÎN CARE AU FOST REALIZATE |
Declaraţie rectificativă |
Documente justificative |
||
2 |
TRANSMITEREA BAZELOR DE DATE PRIVIND EVIDENŢA CONTRIBUABILILOR LA CASA NAŢIONALĂ DE PENSII PUBLICE PENTRU ACTUALIZAREA REGISTRULUI NAŢIONAL AL ASIGURAŢILOR |
Baze de date |
Chei de verificare |
||
3 |
ELIBERAREA ADEVERINŢEI PRIVIND STAGIUL DE COTIZARE REALIZAT ŞI VENITURILE ASIGURATE, LA CEREREA ASIGURATULUI |
Cerere |
Adeverinţă stagiul de cotizare |
||
Dispoziţia de încasare |
||
Chitanţa |
||
4 |
ELIBERARE A ADEVERINŢEI PRIVIND STAGIUL DE COTIZARE REALIZAT ŞI VENITURILE ASIGURATE, LA SOLICITAREA SERVICIULUI STABILIRI PRESTAŢII DINTR-O CASĂ TERITORIALĂ DE PENSII |
Cerere |
Adeverinţă stagiul de cotizare |
||
5 |
ÎNREGISTRAREA CONTRACTELOR DE ASIGURARE |
Documente |
Contractul de asigurare |
||
Registrul special pentru contracte de asigurare |
||
6 |
ÎNREGISTRAREA DECLARAŢIEI DE ASIGURARE |
Documente |
Declaraţia de asigurare |
||
Registrul special pentru declaraţii de asigurare |
||
7 |
ÎNCASAREA PRIN CASIERIE A CONTRIBUŢIILOR DE ASIGURĂRI SOCIALE DE STAT |
Dispoziţia de încasare |
Chitanţa |
||
8 |
ÎNCASAREA PRIN BANCĂ A CONTRIBUŢIILOR DE ASIGURĂRI SOCIALE DE STAT |
Extras de cont |
9 |
MODIFICAREA VENITULUI ASIGURAT PRIN DECLARAŢIE SAU CONTRACT DE ASIGURARE |
Dosar |
Documentul de modificare a venitului asigurat (act adiţional la contractul de asigurare socială) |
||
10 |
REZILIEREA CONTRACTULUI DE ASIGURARE DIN INIŢIATIVA CASEI TERITORIALE DE PENSII |
Notificare de neachitare a contribuţiei de asigurări sociale |
Decizie de reziliere a contractului de asigurare |
||
Dosar de asigurare |
||
11 |
ÎNCETAREA DECLARAŢIEI DE ASIGURARE DIN INIŢIATIVA CASEI TERITORIALE DE PENSII |
Documente certe |
Notificarea prealabilă |
||
Procesul verbal de încetare a declaraţiei de asigurare |
||
Dosar de asigurare |
||
12 |
SOLUŢIONAREA CERERII PRIN CARE SE SOLICITĂ REZILIEREA CONTRACTULUI DE ASIGURARE |
Cerere de reziliere a contractului de asigurare |
Dosar de asigurare |
||
Document retragere/încetare a asigurării |
||
13 |
EMITEREA FORMULARULUI DE NOTIFICARE A RESPINGERII CERERII DE EMITERE A FORMULARULUI A1 |
Cerere emitere a formularului de notificare |
Notificare de respingere a cererii de emitere a formularului A1 |
||
Răspuns negativ prin care se justifică respingerea cererii de emitere a formularului de respingere |
||
14 |
ELIBERAREA, LA CEREREA ANGAJAȚILOR SAU ANGAJATORILOR, A ADEVERINȚEI DE STAGIU DE COTIZARE NECESARE OBȚINERII CERTIFICATELOR PRIVIND LEGISLAȚIA OPOZABILĂ (FORMULARUL E 101, DOCUMENTUL PORTABIL A 1, RESPECTIV ALT FORMULAR DE LEGĂTURĂ CONVENIT), UTILIZATE ÎN APLICAREA REGULAMENTELOR EUROPENE DE COORDONARE A SISTEMELOR DE SECURITATE SOCIALĂ ŞI A ACORDURILOR BILATERALE ÎN DOMENIUL SECURITĂŢII SOCIALE LA CARE ROMÂNIA ESTE PARTE |
Cerere |
Adeverinţă stagiul de cotizare |
||
15 |
RESTITUIREA SUMELOR REPREZENTÂND AJUTOR DE DECES, CARE SE PLĂTESC DE ANGAJATORI ASIGURAŢILOR |
Cerere / Referat de restituire a ajutorului de deces |
Documentaţie de plată a ajutorului de deces |
||
Referatul pentru acordarea diferenţei de ajutor de deces către angajator |
||
Dispoziţie de plată |
||
16 |
EXECUTAREA SILITĂ |
Decizia de constituire a debitului preluată de la Direcţia stabiliri şi plăţi prestaţii, pentru persoanele cărora le încetează calitatea de pensionar |
Decizia de înfiinţare a debitului de la Direcţia economică, evidenţă contribuabili, pentru debitorii asiguraţi pe bază de declaraţie sau contract de asigurare |
||
Dosarului debitului care urmează a fi executat |
||
Registrul de evidenţă a dosarelor debitelor |
||
Somaţia şi titlul executoriu |
||
Procesul verbal de sechestru |
||
Proces verbal cu sumele cheltuite cu executarea silită |
||
Proces verbal cu modul de eliberare sau distribuire a sumei rezultate în urma executării silite |
||
Contestaţia executării silite |
||
Plângere penală |
||
Deciziei de ridicare a măsurilor de executare silită, în cazul în care debitul a fost achitat |
||
Propunerea de anulare a debitelor care sunt în cuantum mai mic decât cheltuielile de executare |
||
Situaţia lunară a acţiunilor de executare silită, pe faze |
||
Planul lunar privind activităţile specifice de executare silită |
PRINCIPALELE DOCUMENTE PRODUSE/GESTIONATE
- COMPARTIMENTUL ACHIZIŢII PUBLICE -
Nr. crt. |
Activitatea |
Denumirea documentului |
1 |
ELABORAREA A PROGRAMULUI ANUAL DE ACHIZIŢII PUBLICE |
Referatul cu necesarul de bunuri, lucrări, servicii pentru anul următor |
Referatul de necesitate centralizator cu bunuri, servicii şi lucrări grupate pe coduri CPV |
||
Programul de achiziţii publice pentru anul următor |
||
2 |
ACTIVITATEA DE ACHIZIŢII PUBLICE |
Referatul de necesitate pentru achiziţia de bunuri, servicii, lucrări |
Nota justificativă pentru stabilirea procedurii de achiziţie publică |
||
Decizia de numire a componenţei comisiilor de evaluare a ofertelor şi de soluţionare a Contestaţiilor |
||
Caietul de sarcini |
||
Documentaţia de atribuire |
||
Fişa de date |
||
Dosarul achiziţiei publice |
||
Oferta |
||
Procesul verbal de deschidere a ofertelor |
||
Raportul privind procedura de atribuire a achiziţiilor publice |
||
Contestaţii |
||
Proiectul de contract |
PRINCIPALELE DOCUMENTE PRODUSE/GESTIONATE
- SERVICIUL STABILIRI PRESTAŢII -
Nr. crt. |
Activitatea |
Denumirea documentului |
1 |
ÎNREGISTRAREA CERERILOR DE PENSIONARE ŞI A CELOR DE RECALCULARE A DREPTURILOR DE PENSIE |
Cerere de înscriere la pensie |
Cerere de recalculare a drepturilor de pensie |
||
Documentaţie de înscriere la pensie |
||
Documentaţie de recalculare a drepturilor de pensie |
||
Dosar de pensie |
||
Registrul de evidenţă al dosarelor de pensie |
||
Registrul de evidenţă al cererilor de recalculare a drepturilor de pensie |
||
2 |
STABILIREA PENSIEI PENTRU LIMITĂ DE VÂRSTĂ |
Cerere de înscriere la pensie |
Documentaţie de înscriere la pensie |
||
Dosar de pensie |
||
Documente de sinteză |
||
Decizia de stabilire a pensiei |
||
Decizie de respingere a cererii de înscriere la pensie |
||
Inventarele deciziere |
||
3 |
STABILIREA PENSIEI ANTICIPATE SAU A PENSIEI ANTICIPATE PARŢIALE |
Cerere de înscriere la pensie |
Documentaţie de înscriere la pensie |
||
Dosar de pensie |
||
Documente de sinteză |
||
Decizia de stabilire a pensiei |
||
Decizie de respingere a cererii de înscriere la pensie |
||
Inventarele deciziere |
||
4 |
STABILIREA PENSIEI DE INVALIDITATE |
Cerere de înscriere la pensie |
Documentaţie de înscriere la pensie |
||
Dosar de pensie |
||
Documente de sinteză |
||
Decizia de stabilire a pensiei |
||
Decizie de respingere a cererii de înscriere la pensie |
||
Inventarele deciziere |
||
5 |
STABILIREA PENSIEI DE URMAŞ, DECEDATUL FIIND FOST ASIGURAT |
Cerere de înscriere la pensie |
Documentaţie de înscriere la pensie |
||
Dosar de pensie |
||
Documente de sinteză |
||
Decizia de stabilire a pensiei |
||
Decizie de respingere a cererii de înscriere la pensie |
||
Inventarele deciziere |
||
6 |
STABILIREA PENSIEI PENTRU ACTIVITATE PROPRIE, PRIN OPŢIUNE DE LA PENSIA DE URMAŞ |
Cerere de înscriere la pensie |
Documentaţie de înscriere la pensie |
||
Dosar de pensie |
||
Documente de sinteză |
||
Decizia de stabilire a pensiei |
||
Decizie de respingere a cererii de înscriere la pensie |
||
Inventarele deciziere |
||
7 |
STABILIREA PENSIEI DE URMAŞ, PRIN OPŢIUNE DE LA PENSIA PENTRU ACTIVITATEA PROPRIE |
Cerere de înscriere la pensie |
Documentaţie de înscriere la pensie |
||
Dosar de pensie |
||
Documente de sinteză |
||
Decizia de stabilire a pensiei |
||
Decizie de respingere a cererii de înscriere la pensie |
||
Inventarele deciziere |
||
8 |
STABILIRE A PENSIEI DE URMAŞ DIN PENSIE DE INVALIDITATE GRADUL II, PENSIE DE INVALIDITATE GRADUL III, PENSIE ANTICIPATĂ SAU PENSIE ANTICIPATĂ PARŢIALĂ |
Cerere de înscriere la pensie |
Documentaţie de înscriere la pensie |
||
Dosar de pensie |
||
Documente de sinteză |
||
Decizia de stabilire a pensiei |
||
Decizie de respingere a cererii de înscriere la pensie |
||
Inventarele deciziere |
||
9 |
RECALCULAREA PENSIEI LIMITĂ DE VÂRSTĂ DIN PENSIA DE INVALIDITATE, DIN OFICIU |
Documentaţie pensie pentru limită de vârstă |
Documentaţie pensie de invaliditate |
||
Dosar de pensie |
||
Documente de sinteză |
||
Decizia de stabilire a pensiei |
||
Inventarele deciziere |
||
10 |
STABILIREA PENSIEI DE URMAŞ, DIN PENSIE PENTRU LIMITĂ DE VÂRSTĂ SAU DIN PENSIE DE INVALIDITATE GRADUL I |
Cerere de înscriere la pensie |
Documentaţie de înscriere la pensie |
||
Dosar de pensie |
||
Documente de sinteză |
||
Decizia de stabilire a pensiei |
||
Decizie de respingere a cererii de înscriere la pensie |
||
Inventarele deciziere |
||
11 |
STABILIREA INDEMNIZAŢIEI PREVĂZUTE DE LEGE SPECIALĂ, ACORDATĂ ÎN DOSARUL DE PENSIE |
Cerere de acordare a indemnizaţiei |
Documentaţie de acordare a indemnizaţiei în baza Legii nr. 309/2002 titular / urmaş |
||
Documentaţie de acordare a indemnizaţiei în baza Legii nr. 189/2000 titular |
||
Documentaţie de acordare a indemnizaţiei în baza Legii nr. 189/2000 urmaş |
||
Documentaţie de acordare a indemnizaţiei în baza Legii nr. 341/2004 a recunoştinţei faţă de eroii-martiri şi luptătorii care au contribuit la victoria Revoluţiei române din Decembrie 1989 |
||
Documentaţie de acordare a indemnizaţiei pentru pensionarii sistemului public, membrii ai uniunilor de creatori legal constituite şi recunoscute ca persoane juridice de utilitate publică în baza Legii nr. 8/2006 |
||
Dosar de pensie |
||
Documente de sinteză |
||
Decizia de stabilire a pensiei |
||
Decizie de respingere a cererii de înscriere la pensie |
||
Inventarele deciziere |
||
12 |
STABILIREA INDEMNIZAŢIEI PREVĂZUTE DE LEGE SPECIALĂ, ACORDATĂ ÎN DOSAR DISTINCT DE DOSARUL DE PENSIE |
Cerere de acordare a indemnizaţiei |
Documentaţie de acordare a indemnizaţiei în baza Legii nr. 309/2002 titular / urmaş |
||
Documentaţie de acordare a indemnizaţiei în baza Legii nr. 189/2000 titular |
||
Documentaţie de acordare a indemnizaţiei în baza Legii nr. 189/2000 urmaş |
||
Documentaţie de acordare a indemnizaţiei în baza Legii nr. 341/2004 a recunoştinţei faţă de eroii-martiri şi luptătorii care au contribuit la victoria Revoluţiei române din Decembrie 1989 |
||
Documentaţie de acordare a indemnizaţiei pentru pensionarii sistemului public, membrii ai uniunilor de creatori legal constituite şi recunoscute ca persoane juridice de utilitate publică în baza Legii nr. 8/2006 |
||
Dosar de pensie |
||
Documente de sinteză |
||
Decizia de stabilire a pensiei |
||
|
Decizie de respingere a cererii de înscriere la pensie |
|
Inventarele deciziere |
||
13 |
STABILIREA AJUTORULUI LUNAR PREVĂZUT DE LEGEA NR. 578/2004 |
Cerere de acordare a ajutorului lunar |
Documentaţie de acordare a ajutorului lunar |
||
Dosar ajutor lunar |
||
Documente de sinteză |
||
Decizia de stabilire a ajutorului lunar |
||
Decizie de respingere a cererii de acordare a ajutorului lunar |
||
Inventarele deciziere |
||
14 |
MODIFICAREA CUANTUMULUI PENSIEI PRIN SCHIMBAREA GRADULUI DE INVALIDITATE |
Cerere de modificare a cuantumului pensiei |
Documentaţie de modificare a cuantumului pensiei |
||
Dosar de pensie |
||
Documente de sinteză |
||
Decizia de modificare a cuantumului pensiei |
||
Inventarele deciziere |
||
15 |
MODIFICAREA CUANTUMULUI PENSIEI PRIN SCHIMBAREA NUMĂRULUI DE URMAŞI ÎN PLATĂ |
Cerere de modificare a prestaţiilor |
Documentaţie de modificare a prestaţiilor |
||
Dosar de pensie |
||
Documente de sinteză |
||
Decizia de modificare a prestaţiilor |
||
Inventarele deciziere |
||
16 |
MODIFICAREA CUANTUMULUI PENSIEI PRIN ADĂUGAREA DE STAGII DE COTIZARE |
Cerere de modificare a prestaţiilor |
Documentaţie de modificare a prestaţiilor |
||
Dosar de pensie |
||
Documente de sinteză |
||
Decizia de modificare a prestaţiilor |
||
Inventarele deciziere |
||
17 |
MODIFICAREA CUANTUMULUI PENSIEI PRIN SCHIMBAREA PUNCTAJULUI MEDIU ANUAL, DATORITĂ ADĂUGĂRII DE SPORURI SALARIALE SAU GRUPE DE MUNCĂ NEVALORIFICATE |
Cerere de modificare a prestaţiilor |
Documentaţie de modificare a prestaţiilor |
||
Dosar de pensie |
||
Documente de sinteză |
||
Decizia de modificare a prestaţiilor |
||
Inventarele deciziere |
||
18 |
ANULAREA DECIZIEI DE PENSIE |
Cerere de anulare a deciziei de pensie |
Documentaţie de anulare a deciziei de pensie |
||
Dosar de pensie |
||
Documente de sinteză |
||
Decizia de anulare a pensiei |
||
Inventarele deciziere |
||
19 |
SUSPENDAREA PLĂŢII PENSIEI |
Cerere de suspendare a plăţii pensiei |
Documentaţie de suspendare a plăţii pensiei |
||
Dosar de pensie |
||
Documente de sinteză |
||
Decizia de suspendare a plăţii pensiei |
||
Inventarele deciziere |
||
20 |
RELUAREA PLĂŢII PENSIEI SUSPENDATE |
Cerere de reluare a plăţii pensiei suspendate |
Documentaţie de reluare a plăţii pensiei suspendate |
||
Dosar de pensie |
||
Documente de sinteză |
||
Decizia de reluare a plăţii pensiei suspendate |
||
Inventarele deciziere |
||
21 |
MODIFICAREA CUANTUMULUI INDEMNIZAŢIEI PREVĂZUTE ÎN LEGE SPECIALĂ |
Cerere de modificare a cuantumului indemnizaţiei |
Documentaţie de modificare a cuantumului indemnizaţiei |
||
Dosar de indemnizaţie |
||
Documente de sinteză |
||
Decizia de modificare a cuantumului indemnizaţiei |
||
Inventarele deciziere |
||
22 |
SCHIMBAREA NUMELUI TITULARULUI, NUMIREA / SCHIMBAREA / RENUNȚAREA MANDATAR, NUMIREA CURATOR SAU NUMIREA / SCHIMBAREA /RENUNȚAREA TUTORE |
Cerere de schimbare |
Documentaţie de schimbare |
||
Dosar de schimbare |
||
Documente de sinteză |
||
Decizia de schimbare a numelui titularului / curatorului / mandatarului / tutorelui |
||
Inventarele deciziere |
||
23 |
STABILIREA PENSIEI PENTRU LIMITĂ DE VÂRSTĂ, DIN OFICIU, DE LA PENSIE ANTICIPATĂ SAU PENSIE ANTICIPATĂ PARȚIALĂ |
Dosar de pensie |
Documente de sinteză |
||
Decizia de stabilire a pensiei |
||
Inventarele deciziere |
||
24 |
STABILIREA INDEMNIZAŢIEI PENTRU VETERANI |
Cerere de acordare a indemnizaţiei |
Documentaţie de acordare a indemnizaţiei |
||
Dosarul pentru stabilirea indemnizaţiei |
||
Documente de sinteză |
||
Decizia de acordare a indemnizaţiei |
||
Decizie de respingere de acordare a indemnizaţiei |
||
Inventarele deciziere |
||
25 |
STABILIREA INDEMNIZAŢIEI PENTRU INVALIZI, ORFANI ŞI VĂDUVE DE RĂZBOI |
Cerere de acordare a indemnizaţiei |
Documentaţie de acordare a indemnizaţiei |
||
Dosarul pentru stabilirea indemnizaţiei |
||
Documente de sinteză |
||
Decizia de acordare a indemnizaţiei |
||
Decizie de respingere de acordare a indemnizaţiei |
||
Inventarele deciziere |
||
26 |
ACORDAREA INDEMNIZAŢIEI DE ÎNSOŢITOR |
Cerere de acordare a indemnizaţiei de însoţitor Anexa 1 |
Cerere de acordare a indemnizaţiei de însoţitor Anexa 2 |
||
Documentaţie |
||
Decizia de acordare a indemnizaţiei de însoţitor |
PRINCIPALELE DOCUMENTE PRODUSE/GESTIONATE
- COMPARTIMENTUL PENSII INTERNAŢIONALE -
Nr. crt. |
Activitatea |
Denumirea documentului |
1 |
STABILIREA ŞI PLATA PENSIILOR INTERNAŢIONALE ÎN SITUAȚIA SOLICITANȚILOR CU REZIDENȚA ÎN ROMÂNIA |
Formularul E 001 Schimb de informaţii |
Formularul E202 Cerere pentru înscrierea la pensia pentru limită de vârstă, anticipată, anticipată parţială |
||
Formularul E203 Cerere pentru înscrierea la pensia de urmaş |
||
Formularul E204 Cerere pentru înscrierea la pensia de invaliditate |
||
Documentaţie de înscriere la pensie pentru limită de vârstă, anticipată, anticipată parţială |
||
Documentaţie de înscriere la pensie de invaliditate |
||
Documentaţie de înscriere la pensie de urmaş |
||
Formularul E205 Atestat privind cariera de asigurat în România |
||
Formularul E210 Notificarea deciziei cu privire la cererea de pensie |
||
Formularul E211 Sumarul deciziilor |
||
Formularul E213 Raport medical detaliat |
||
Formularul E125 Extras individual privind cheltuielile efective |
||
Decizia de stabilire a pensiei |
||
Decizie de respingere a cererii de înscriere la pensie |
||
2 |
STABILIREA ŞI PLATA PENSIILOR INTERNAŢIONALE ÎN SITUAȚIA SOLICITANȚILOR CU REZIDENȚA ÎN ALT STAT MEMBRU AL UNIUNII EUROPENE SAU AL SPAȚIULUI ECONOMIC EUROPEAN |
Formularul E 001 Schimb de informaţii |
Formularul E202 Cerere pentru înscrierea la pensia pentru limită de vârstă, anticipată, anticipată parţială |
||
Formularul E203 Cerere pentru înscrierea la pensia de urmaş |
||
Formularul E204 Cerere pentru înscrierea la pensia de invaliditate |
||
Documentaţie de înscriere la pensie pentru limită de vârstă, anticipată, anticipată parţială |
||
Documentaţie de înscriere la pensie de invaliditate |
||
Documentaţie de înscriere la pensie de urmaş |
||
Formularul E205 Atestat privind cariera de asigurat în România |
||
Formularul E207 Certificat privind cariera de asigurat |
||
Formularul E210 Notificarea deciziei cu privire la cererea de pensie |
||
Formularul E211 Sumarul deciziilor |
||
Formularul E213 Raport medical detaliat |
||
Formularul E125 Extras individual privind cheltuielile efective |
||
Decizia de stabilire a pensiei |
||
Decizie de respingere a cererii de înscriere la pensie |
||
3 |
STABILIREA ŞI PLATA PENSIILOR INTERNAŢIONALE CARE FAC OBIECTUL ACORDURILOR ÎN DOMENIUL ASIGURĂRILOR/SECURITĂŢII SOCIALE BAZATE PE PRINCIPIILE DE COORDONARE A SISTEMELOR DE SECURITATE SOCIALĂ |
Cerere pentru înscrierea la pensia pentru limită de vârstă, anticipată, anticipată parţială |
Cerere pentru înscrierea la pensia de urmaş |
||
Cerere pentru înscrierea la pensia de invaliditate |
||
Documentaţie de înscriere la pensie pentru limită de vârstă, anticipată, anticipată parţială |
||
Documentaţie de înscriere la pensie de invaliditate |
||
Documentaţie de înscriere la pensie de urmaş |
||
Decizia de stabilire a pensiei |
||
Decizie de respingere a cererii de înscriere la pensie |
||
4 |
RECUNOAŞTEREA PERIOADELOR DE ASIGURARE REALIZATE ÎN ROMÂNIA DE ASIGURAŢII SISTEMULUI PUBLIC DE PENSII ŞI ALTE DREPTURI SOCIALE DOMICILIAŢI ÎN STRĂINĂTATE, ÎN CONFORMITATE CU PREVEDERILE CONVENŢIILOR DE RECIPROCITATE ÎN DOMENIUL ASIGURĂRILOR SOCIALE, BAZATE PE PRINCIPIUL TERITORIALITĂŢII, ÎN VEDEREA OBŢINERII PRESTAŢIILOR DE ASIGURĂRI SOCIALE, POTRIVIT LEGISLAŢIEI DE ASIGURĂRI SOCIALE DIN STATUL DE DOMICILIU |
Cerere stagiu de cotizare |
Documentaţie stagiu de cotizare |
||
Adeverinţă stagiu de cotizare |
||
5 |
RECUNOAŞTEREA PERIOADELOR DE ACTIVITATE, DESFĂŞURATE PE TERITORIUL STATELOR CU CARE ROMÂNIA A ÎNCHEIAT CONVENŢII/ACORDURI DE RECIPROCITATE ÎN DOMENIUL ASIGURĂRILOR SOCIALE, BAZATE PE PRINCIPIUL TERITORIALITĂŢII, ÎN VEDEREA STABILIRII RAPORTURILOR DE MUNCĂ SAU A TOTALIZĂRII PERIOADELOR DE ASIGURARE PENTRU OBŢINEREA PRESTAŢIILOR DE ASIGURĂRI SOCIALE, POTRIVIT LEGISLAŢIEI DE ASIGURĂRI SOCIALE DIN ROMÂNIA |
Cerere stagiu de cotizare |
Documentaţie stagiu de cotizare |
PRINCIPALELE DOCUMENTE PRODUSE/GESTIONATE
- SERVICIUL PLĂŢI PRESTAŢII -
Nr. crt. |
Activitatea |
Denumirea documentului |
1 |
EXPORTUL PRESTAŢIILOR |
Cerere / Declaraţie de transfer în străinătate al drepturilor cuvenite în cadrul sistemului public de pensii şi alte drepturi de asigurări sociale din România |
Recapitulaţiile centralizatoare |
||
Centralizatorul recapitulaţiilor |
||
Instrucţiunile privind plata drepturilor în valută |
||
Certificatul de viaţă |
||
Ordin de plată bancar |
||
Ordin de plată pentru Trezorerie |
||
Extras cont |
||
2 |
DETERMINAREA, REȚINEREA ȘI TRANSFERAREA SUMELOR PLĂTITE, FĂRĂ A FI DATORATE, CĂTRE STATUL MEMBRU AL UNIUNII EUROPENE CARE LE-A PLĂTIT |
Dosar de pensie – documentaţie |
Cerere de recuperare |
||
Confirmarea primirii cererii |
||
Decizia de debit |
||
Borderou comunicare reţineri |
||
Situaţia plăţilor datorate şi neachitate |
||
3 |
comunicareA în plată a pensiei pentru limită de vârstă, a pensiei anticipate sau a pensiei anticipate parŢiale |
Cerere de înscriere la pensie pentru limită de vârstă, anticipată sau anticipată parţială |
Documentaţie de înscriere la pensie pentru limită de vârstă |
||
Documentaţie de înscriere la pensie anticipată sau anticipată parţială |
||
Dosar de pensie pentru limită de vârstă, anticipată sau anticipată parţială |
||
Documente de sinteză pentru limită de vârstă, anticipată sau anticipată parţială |
||
Decizia de stabilire a pensiei pentru limită de vârstă, anticipată sau anticipată parţială |
||
Fişă de evidenţă drepturi |
||
Borderou de comunicare în plată |
||
Recapitulaţiile centralizatoare |
||
Mandat poştal |
||
4 |
comunicarea în plată a pensiei de invaliditate |
Cerere de înscriere la pensie de invaliditate |
Documentaţie de înscriere la pensie de invaliditate |
||
Dosar de pensie de invaliditate |
||
Documente de sinteză pentru pensie de invaliditate |
||
Decizia de stabilire a pensiei de invaliditate |
||
Fişă de evidenţă drepturi |
||
Borderou de comunicare în plată |
||
Recapitulaţiile centralizatoare |
||
Mandat poştal |
||
5 |
comunicarea în plată a pensiei de urmaŞ, decedatul fiind fost asigurat |
Cerere de înscriere la pensie de urmaş |
Documentaţie de înscriere la pensie de urmaş |
||
Dosar de pensie de urmaş |
||
Documente de sinteză pentru pensie de urmaş |
||
Decizia de stabilire a pensiei de urmaş |
||
Fişă de evidenţă drepturi |
||
Borderou de comunicare în plată |
||
Recapitulaţiile centralizatoare |
||
Mandat poştal |
||
6 |
comunicarea în plată a pensiei de urmaŞ, stabilită din pensie de invaliditate gradul II sau III, pensie anticipată, pensie anticipată parŢială, sau a pensiei de urmaŞ, stabilită din pensie pentru limită de vârstă sau pensie de invaliditate gradul I |
Cerere de înscriere la pensie de urmaş |
Documentaţie de înscriere la pensie de urmaş |
||
Dosar de pensie de urmaş |
||
Documente de sinteză pentru pensie de urmaş |
||
Decizia de stabilire a pensiei de urmaş |
||
Fişă de evidenţă drepturi |
||
Borderou de comunicare în plată |
||
Recapitulaţiile centralizatoare |
||
Mandat poştal |
||
7 |
comunicarea în plată a pensiilor stabilite din oficiu: de la pensie de urmaŞ la pensie pentru activitatea proprie, de la pensie pentru activitatea proprie la pensie de urmaŞ, de la pensie de invaliditate la pensie pentru limită de vârstă |
Documentaţie de înscriere la pensie de urmaş |
Documentaţie pensie pentru limită de vârstă |
||
Documentaţie pensie de invaliditate |
||
Dosar de pensie |
||
Documente de sinteză pentru pensie |
||
Decizia de stabilire a pensiei |
||
Fişă de evidenţă drepturi |
||
Borderou de comunicare în plată |
||
Recapitulaţiile centralizatoare |
||
Mandat poştal |
||
8 |
comunicarea în plată a modificărilor de cuantum al pensiilor prin schimbarea gradului de invaliditate |
Cerere de modificare a cuantumului pensiei |
Documentaţie de modificare a cuantumului pensiei |
||
Documentaţie pensie de invaliditate |
||
Dosar de pensie |
||
Documente de sinteză pentru pensie |
||
Decizia de modificare a cuantumului pensiei |
||
Fişă de evidenţă drepturi |
||
Borderou de comunicare în plată |
||
Recapitulaţiile centralizatoare |
||
Mandat poştal |
||
9 |
comunicare în plată a modificărilor de cuantum al pensiilor prin schimbarea numărului urmaŞilor în plată la o pensie de urmaŞ stabilită din pensie pentru limită de vârstă sau din pensie de invaliditate gradul I |
Cerere de modificare a cuantumului pensiei |
Documentaţie de modificare a cuantumului pensiei |
||
Dosar de pensie |
||
Documente de sinteză pentru pensie |
||
Decizia de modificare a cuantumului pensiei |
||
Fişă de evidenţă drepturi |
||
Borderou de comunicare în plată |
||
Recapitulaţiile centralizatoare |
||
Mandat poştal |
||
10 |
comunicarea în plată a modificărilor cuantumurilor pensiilor prin: adăugarea stagiilor de cotizare sau prin modificarea punctajului mediu anual, prin includerea de sporuri salariale, grupe de muncă sau alte venituri asigurate |
Cerere de modificare a cuantumului pensiei |
Documentaţie de modificare a cuantumului pensiei |
||
Dosar de pensie |
||
Documente de sinteză pentru pensie |
||
Decizia de modificare a cuantumului pensiei |
||
Fişă de evidenţă drepturi |
||
Borderou de comunicare în plată |
||
Recapitulaţiile centralizatoare |
||
Mandat poştal |
||
11 |
comunicarea în plată a schimbării datei înscrierii la pensie - DIP - sau a schimbării codului felului pensiei |
Documentaţie de schimbare datei sau a codului felului pensiei |
Dosar de pensie |
||
Documente de sinteză pentru pensie |
||
Decizia de schimbare datei sau a codului felului pensiei |
||
Fişă de evidenţă drepturi |
||
Borderou de comunicare în plată |
||
Recapitulaţiile centralizatoare |
||
Mandat poştal |
||
12 |
comunicarea în plată a anulării deciziei de pensie, a suspendării plăŢii pensiei sau a schimbării numelui titularului |
Cerere de anulare a deciziei de pensie / Cerere de suspendare a plăţii pensiei / Cerere de schimbare a numelui titularului |
Documentaţie de anulare a deciziei de pensie |
||
Documentaţie de suspendare a plăţii pensiei |
||
Documentaţie de schimbare a numelui titularului |
||
Dosar de pensie |
||
Documente de sinteză pentru pensie |
||
Decizia de anulare a pensiei |
||
Decizia de suspendare a plăţii pensiei |
||
Decizia de schimbare a numelui titularului |
||
Fişă de evidenţă drepturi |
||
Borderou de comunicare în plată |
||
Recapitulaţiile centralizatoare |
||
Mandat poştal |
||
13 |
comunicarea în plată a reluării plăŢii pensiei |
Cerere de reluare a plăţii pensiei suspendate |
Documentaţie de reluare a plăţii pensiei suspendate |
||
Dosar de pensie |
||
Documente de sinteză pentru pensie |
||
Decizia de reluare a plăţii pensiei suspendate |
||
Fişă de evidenţă drepturi |
||
Borderou de comunicare în plată |
||
Recapitulaţiile centralizatoare |
||
Mandat poştal |
||
14 |
comunicarea în plată a indemnizaŢiei prevăzută în legi speciale, acordate în dosarul de pensie sau a modificărilor cuantumului indemnizaŢiei |
Cerere de acordare a indemnizaţiei |
Documentaţie de acordare a indemnizaţiei în baza Legii nr. 309/2002 titular / urmaş |
||
Documentaţie de acordare a indemnizaţiei în baza Legii nr. 189/2000 titular |
||
Documentaţie de acordare a indemnizaţiei în baza Legii nr. 189/2000 urmaş |
||
Documentaţie de acordare a indemnizaţiei în baza Legii nr. 341/2004 a recunoştinței faţă de eroii-martiri şi luptătorii care au contribuit la victoria Revoluţiei române din decembrie 1989 |
||
Documentaţie de acordare a indemnizaţiei pentru pensionarii sistemului public, membrii ai uniunilor de creatori legal constituite si recunoscute ca persoane juridice de utilitate publică în baza Legii nr. 8/2006 |
||
Dosar de pensie |
||
Documente de sinteză pentru pensie |
||
Decizia de stabilire a pensiei |
||
Fişă de evidenţă drepturi |
||
Borderou de comunicare în plată |
||
Recapitulaţiile centralizatoare |
||
Mandat poştal |
||
15 |
comunicarea în plată a indemnizaŢiei prevăzută în legi speciale, acordată în dosar distinct de dosarul de pensie |
Cerere de acordare a indemnizaţiei |
Documentaţie de acordare a indemnizaţiei în baza Legii nr. 309/2002 titular / urmaş |
||
Documentaţie de acordare a indemnizaţiei în baza Legii nr. 189/2000 titular |
||
Documentaţie de acordare a indemnizaţiei în baza Legii 189/2000 urmaş |
||
Documentaţie de acordare a indemnizaţiei în baza Legii nr. 341/2004 a recunoştinței faţă de eroii-martiri şi luptătorii care au contribuit la victoria Revoluţiei române din decembrie 1989 |
||
|
Documentaţie de acordare a indemnizaţiei pentru pensionarii sistemului public, membrii ai uniunilor de creatori legal constituite şi recunoscute ca persoane juridice de utilitate publică în baza Legii nr. 8/2006 |
|
Dosar de pensie |
||
Documente de sinteză pentru pensie |
||
Decizia de stabilire a pensiei |
||
Fişă de evidenţă drepturi |
||
Borderou de comunicare în plată |
||
Recapitulaţiile centralizatoare |
||
Mandat poştal |
||
16 |
comunicarea în plată a ajutorului lunar prevăzut de Legea nr. 578/2004 |
Cerere de acordare a ajutorului lunar |
Documentaţie de acordare a ajutorului lunar |
||
Dosar ajutor lunar |
||
Decizia de stabilire a ajutorului lunar |
||
Fişă de evidenţă drepturi |
||
Borderou de comunicare în plată |
||
Recapitulaţiile centralizatoare |
||
Mandat poştal |
||
17 |
reŢinerea din drepturile de pensie Şi virarea către terŢi a unor sume reprezentând obligaŢii ale pensionarilor |
Titlul executoriu |
Fişă de evidenţă drepturi |
||
Borderou de comunicare reţineri |
||
Documentaţii centralizatoare |
||
Documentaţii de virare |
||
Înştiinţare |
||
Ordin de plată bancar |
||
Dispoziţia de plată |
||
18 |
transferul dosarului de pensie |
Cerere de transfer a dosarului de pensie |
Documentaţie de transfer a dosarului de pensie |
||
Dosar pensie |
||
Fişă de evidenţă drepturi |
||
Dosar medical |
||
Adresă de transfer dosar de pensie |
||
Mandat poştal |
||
Borderou de comunicare a scoaterii din plată |
||
Adresă de confirmare |
||
19 |
plata ajutorului de deces |
Cerere de plată a ajutorului de deces |
Documentaţie de plată a ajutorului de deces |
||
Dispoziţie de plată |
||
Fişă de evidenţă drepturi |
||
20 |
plata drepturilor prin cont curent personal |
Cerere de plată a drepturilor prin cont curent |
Documentaţie de plată a drepturilor prin cont curent |
||
Fişă de evidenţă drepturi |
||
Borderou de comunicare |
||
Documentaţii centralizatoare |
||
Fişiere de evidenţă persoane |
||
21 |
reordonanŢarea plăŢii drepturilor de pensie neachitate |
Cerere de plată a pensiilor neîncasate |
Documentaţie de plată a pensiilor neîncasate |
||
Fişă de evidenţă drepturi |
||
Borderou pensii neachitate |
||
Borderou comunicare reordonanţare pensii neachitate |
||
22 |
plata drepturilor de pensie, cuvenite Şi neîncasate de către pensionarul decedat, până la deces |
Cerere de plată a pensiilor neîncasate |
Documentaţie de plată a pensiilor neîncasate |
||
Fişă de evidenţă drepturi |
||
Borderou pensii neachitate |
||
Borderou comunicare ordonanţare pensii neachitate |
||
23 |
schimbarea adresei la care se plăteŞte pensia |
Cerere schimbare adresă |
Documentaţie schimbare adresă |
||
Fişă de evidenţă drepturi |
||
Borderou |
||
Borderou comunicare ordonanţare |
||
24 |
schimbarea modalităŢii de plată a pensiei |
Cerere schimbare modalitate de plată |
Documentaţie schimbare modalitate de plată |
||
Fişă de evidenţă drepturi |
||
Borderou |
||
Borderou comunicare ordonanţare |
||
25 |
recuperarea sumelor încasate necuvenit cu titlu de prestații sociale în situaŢia în care debitorul este beneficiarul unei pensii |
Titlul executoriu |
Fişă de evidenţă drepturi |
||
Borderou de comunicare reţineri |
||
Documentaţii centralizatoare |
||
Balanţă analitică |
||
26 |
controlul financiar preventiv |
Cadrul general al operaţiunilor supuse controlului financiar-preventiv propriu |
Listele de verificare |
||
Registrul operaţiunilor supuse vizei de control financiar preventiv |
||
Proiect de operaţiune |
||
Motivarea refuzului |
||
Borderou CFP |
||
27 |
emiterea taloanelor CFR verzi pentru beneficiarii de pensii în baza legilor speciale, atunci când acestea nu sunt emise de C.N.P.P. |
Cerere de emitere a talonului CFR verde |
Documentaţie de emitere a talonului CFR verde |
||
Talon CFR verde |
||
Respingere cerere |
||
28 |
emiterea taloanelor CFR roŞii pentru beneficiarii de pensii în baza legilor speciale, atunci când acestea nu sunt emise de C.N.P.P. |
Cerere de emitere a talonului CFR roşu |
Documentaţie de emitere a talonului CFR roşu |
||
Talon CFR roşu |
||
Respingere cerere |
||
29 |
scadenŢarea procurilor speciale pentru plata drepturilor de pensie |
Procură |
Cerere de desemnare mandatar |
||
Documentaţie de desemnare mandatar |
||
Respingere cererii |
||
Scadenţarul procurilor |
||
Borderou dosare de pensie cu procură expirată |
||
Decizia de suspendare |
||
30 |
anularea deciziei de pensie, în cazul pensiei de urmaŞ cu termen limitat |
Scadenţar |
Borderou |
||
Decizia de anulare a pensiei |
||
31 |
comunicarea in plată a indemnizaŢiei pentru veterani |
Cerere de acordare a indemnizaţiei |
Documentaţie de acordare a indemnizaţiei |
||
Dosarul pentru stabilirea indemnizaţiei |
||
Documente de sinteză |
||
Decizia de acordare a indemnizaţiei |
||
Fişă de evidenţă drepturi |
||
Borderou de comunicare în plată |
||
Recapitulaţiile centralizatoare |
||
Mandat poştal |
||
32 |
comunicarea in plată a indemnizaŢei pentru invalizi, orfani Şi văduve de război |
Cerere de acordare a indemnizaţiei |
Documentaţie de acordare a indemnizaţiei |
||
Dosarul pentru stabilirea indemnizaţiei |
||
Documente de sinteză |
||
Decizia de acordare a indemnizaţiei |
||
Fişă de evidenţă drepturi |
||
Borderou de comunicare în plată |
||
Recapitulaţiile centralizatoare |
||
Mandat poştal |
||
33 |
identificarea Şi soluŢionarea cazurilor de incompatibilitate a prestaŢiilor de asigurări sociale cu venituri din activităŢi profesionale – nivel teritorial |
Lista prestaţiilor incompatibile care realizează venituri din activităţi profesionale / Situaţia cu toţi beneficiarii prestaţiilor care realizează venituri din activităţi profesionale |
Adeverinţă stagiul de cotizare |
||
Decizia de recuperare a sumelor încasate necuvenit |
||
Decizia de recuperare a sumelor plătite necuvenit cu titlu de prestaţii |
||
Situaţia sumelor recuperate din valoarea totală a prejudiciului |
||
Declaraţia individuală de asigurare |
||
Lista prestaţiilor incompatibile pentru cei cu declaraţie individuală de asigurare / Situaţia cu toţi beneficiarii prestaţiilor care au realizat un venit echivalent cu cel puţin de 4 ori câştigul salarial mediu brut utilizat la fundamentarea bugetului asigurărilor sociale de stat |
Modalitatea de contestare a deciziei și modelele de formulare în acest sens, conform anexelor normelor de aplicare
În cazul în care solicitantul se consideră vătămat în drepturile sale, el poate depune reclamaţie administrativă la sediul Casei Judeţene de Pensii Călăraşi
În situaţia în care o persoană se consideră vătămată în privinţa dreptului de acces la informaţiile de interes public solicitate, aceasta poate face plângere la secţia de contencios administrativ a tribunalului în a cărei rază teritorială domiciliază sau în a cărei rază teritorială se află sediul autorităţii sau al instituţiei publice.
Plângerea se poate face în termen de 30 de zile de la data expirării termenului prevăzut la art. 7 din Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public.
Protectia datelor.
Prin utilizarea site-ului nostru, sunteti de acord cu politica generala a datelor cu caracter personal.